Czy wiesz, że wystarczy przez 6 minut o poranku korzystać z tej rutyny, by zaserwować sobie dodatkową porcję energii, rozpocząć dzień w dobrym humorze i już z samego rana mieć poczucie, że zrobiliśmy dla siebie coś dobrego?

Jesteś zainteresowana? Oglądnij wideo lub skorzystaj z transkryptu poniżej.


Transkrypt:

Nie, dzisiaj nie będziemy wykorzystywać magicznych rytuałów, chociaż cudowny poranek, o którym będę dzisiaj mówić, ma w sobie coś z magii i wnosi magiczne efekty do Twojego życia zarówno prywatnego, jak i zawodowego.

Czy Twój poranek wygląda podobnie?

  • 6:30 – włącza się
  • Natychmiast włączasz 5 minutową drzemkę.
  • 35 alarm włącza się ponownie.
  • Naciskasz drzemkę…. I tak jeszcze 5 – 10 razy?
  • W końcu otwierasz oczy i natychmiast sprawdzasz na telefonie maile/wiadomości Facebooka itd.
  • Robisz sobie kawę. Nadal trudno Ci jest się rozbudzić.
  • Następnie wykonujesz poranne czynności z szybkością na jaką Cię stać, gdyż już jesteś spóźniona. Z samego rana zaserwowałaś sobie dawkę porządnego stresu.

Jeśli to jest przykładowy poranek z Twojego życia, to dzisiejsze video/artykuł o najlepszym porannym rytuale sukcesu jest dokładnie tym, czego teraz potrzebujesz!

Witam Cię serdecznie. Mówi Barbara Łukowiak z wszystkodlaciebie.pl.

Pomagam wzmocnić pewność siebie oraz odnaleźć prawdziwą wartość samych siebie skoncentrowanym na sercu przedsiębiorcom (takim jak Ty!), by mogli przyciągnąć  odpowiednich, już czekających na ich pomoc klientów i dzięki temu osiągnąć wymarzony sukces w swoim biznesie oraz pomóc większej ilości zainteresowanych ich ofertą osób.

Za chwilę przedstawię Ci prosty sposób na to, by wznieść Ciebie, Twój biznes i Twoje życie na wyższy poziom dzięki wprowadzeniu kilku małych poprawek do Twojej porannej rutyny.

Pozwól, że najpierw zadam Ci kilka pytań. Mają one ścisły związek z tematem, który dziś poruszamy.

Dlaczego obudziłaś się dzisiejszego ranka? Czy dlatego, że chciałaś? A może dlatego, że musiałaś? Pomyśl o tym przez chwilę. Dlaczego budzisz się każdego ranka? Mogą być na to dwie odpowiedzi: budzisz się, bo chcesz lub budzisz się, bo musisz.

Większość z nas budzi się, ponieważ musi. Tak trwa od wielu lat. Zaczyna się od przedszkola, czy żłobka. Rodzice budzili nas, gdyż czas do szkoły. Ten nawyk nieprzyjemnych poranków i przymusowego wstawania rano przenosi się na nasze dorosłe życie.

W dorosłym życiu musimy wstawać, bo czas do pracy. Gdyby nie przymusowa konieczność wiele osób spędzałoby poranki w łóżku i pierwsze kilka godzin po obudzeniu w piżamie.

Są też takie osoby, które się budzą, ponieważ tego chcą. Chcą zadedykować ten czas wczesnego poranka sobie. Chcą postawić siebie fizycznie, mentalnie i duchowo w pozytywnej, ekscytującej pozycji, dzięki czemu wygrają poranek i wygrają dzień.

Do której grupy zaliczasz siebie?

Przez większość mojego życia mówiłam o sobie, że nie jestem rannym ptaszkiem i wręcz nienawidzę rano wstawać. Kilka miesięcy temu zwróciłam uwagę na to, co mówię. I zapytałam się siebie: dlaczego tak naprawdę nienawidzę wstawać rano? Odpowiedź była prosta. Niezależnie od ilości przespanych godzin czułam się niewyspana!

Poprawiało się, kiedy miałam zaplanowaną kreatywną działalność. Na przykład byłam w trakcie tworzenia kursu, czy pisania książki. Wówczas czułam się jak skowronek i nie mogłam wręcz doczekać się, kiedy siądę przed komputerem.

Pomyślałam, że chciałabym czuć się tak każdego poranka. Życzenia się spełniają. Przynajmniej moje 🙂 Przypadkiem, tak wiemy coś na temat przypadków :). Otóż przypadkiem dostałam emaila z tytułem: Cudowny poranek.

Tytuł mnie zainteresował, więc zajrzałam do środka zaintrygowana treścią. I już następnego dnia sama wprowadziłam cudowny poranek u siebie, korzystając z rutyny zaproponowanej w mailu.

Szczególnie spodobało mi się to, że pomysłodawca Cudownego Poranka powiedział, że wystarczy 6 minut o poranku korzystać z tej rutyny, by zaserwować sobie dodatkową porcję energii, rozpocząć dzień w dobrym humorze i już z samego rana mieć poczucie, że zrobiliśmy dla siebie coś dobrego.

Dlatego zaczęłam faktycznie od 6 minut. Potem stworzyłam moją wersję Cudownego Poranka.

Byłam zdumiona, jak kilka czynności wykonywanych systematycznie rano mogło podnieść moją efektywność podczas dnia oraz przyniosło poczucie spełnienia. To jeszcze bardziej wzmocniło moją pewność siebie odnośnie moich możliwości.

Jestem tak zadowolona z tej krótkiej, ale intensywnej porannej aktywności, że postanowiłam ją włączyć do mojego najnowszego Programu: „10-21-40 Dniowe Wyzwanie – Wzmocnij Pewność Siebie w Biznesie i w Swoim Życiu w 10-21-40 Dni”.

Moją wersję Cudownego Poranka nazwałam: 4-częściowy Poranny Rytuał Super Pewności Siebie™

No dobrze, nie trzymam Cię już w niepewności. Chcesz wiedzieć jak wygląda ta poranna rutyna? Podam Ci sposób wymyślony i opisany przez Hala Elroda.

Oto przykład 6-minutowego Cudownego Poranka zaproponowanego przez Hala Elroda pomysłodawcy tej metody.

Czynności, które wykonujesz każdego poranka:

  1. Medytacja
  2. Wizualizacja
  3. Afirmacja
  4. Ćwiczenia fizyczne
  5. Czytanie
  6. Pisanie

Każdy z tych elementów może być wykonywany tylko przez minutę. Czytanie polega na przeczytaniu czegoś, co Cię inspiruje. Pisanie, to zanotowanie czegoś, co Cię wzmocni. Np. komplement dla siebie, lub napisanie za co jesteś wdzięczna dzisiejszego poranka.

Wizualizacja to świetne ćwiczenie, budujące pewność i mentalną wiarę w to, że możesz zrealizować swoje cele i marzenia. Ta pewność prowadzi do Twojego sukcesu.

Afirmacje pozwalają wzmocnić tę część Ciebie, która tego potrzebuje.

Medytacja pozwala rozpocząć dzień spokojnie, z pozytywnym nastawieniem i z poukładanymi myślami.

Jeżeli chodzi o ćwiczenia fizyczne, udowodniono, że poranne treningi są lepsze, ponieważ wykorzystują hormony, które są naturalnie najwyższe w tych wczesnych godzinach. Wczesny poranny trening jest ogromnym źródłem energii, czegoś, czego wielu z nas potrzebuje o poranku. Poza tym poranne ćwiczenia poprawiają ostrość i zdolności umysłowe przez cały dzień.

Nie tylko poczujesz się przytomna i będziesz miała więcej energii po treningu, ale twój umysł będzie gotowy do podjęcia wszelkich zadań, które zaplanowałaś w tym dniu. Wczesny poranny trening poprawia też metabolizm. Czyli, jak widzisz, jest wiele plusów jego wykonywania.

Znasz już wielką szóstkę. Jak widzisz ma to ogromny sens.

U mnie występowały w ciągu dnia prawie wszystkie te elementy. Ale były, tak jak powiedziałam rozłożone w czasie w ciągu dnia, dlatego nie były tak efektywne.

Dodatkowo brakowało mi 4 elementu. Czyli ćwiczeń fizycznych. Mimo, że uważałam, że jest to ważne dla mojego ciała, nie mogłam się zmobilizować, by je wykonać.

Dopiero w momencie, kiedy wplotłam je w codzienną poranną rutynę, nie tylko zaczęłam systematycznie ćwiczyć, ale również zaczęło mi to sprawiać przyjemność. Do tego stopnia, że od jakiegoś czasu oprócz ćwiczeń porannych, także biegam!

Po tak dobrze rozpoczętym dniu z radością zabieram się do pracy a wykonywanie zaplanowanych zadań idzie mi szybciej, sprawniej i skuteczniej. Wydaje mi się też, że mój dzień stał się dłuższy.

Bardzo Cię zachęcam do wypróbowania tej porannej rutyny.

Najtrudniejszą częścią tych 6 kroków jest zobowiązanie się do nich. Reszta przychodzi naturalnie, gdyż kiedy już wpadnie się w swój rytm, kolejne czynności dzieją się niemalże z automatu.

Proszę, daj mi znać w komentarzu pod tym wideo co sądzisz o pomyśle Cudownego Poranka? Jeśli spodobał Ci się ten artykuł, poleć go i udostępnij, aby inni mogli również z niego skorzystać.

Dziękuję Ci bardzo za uwagę i już zapraszam na nasze kolejne spotkanie za tydzień. Zaprezentuję Ci w nim potężny Proces Wewnętrzny pt. Wzmacniacz Pewności Siebie.

Dziękuję Ci bardzo za uwagę i tylko przypominam, że  Jesteś niesamowita taka jaka jesteś! Mówiła Barbara Łukowiak

Ps.

Jeżeli chciałabyś wypróbować na sobie 4-częściowy Poranny Rytuał Super Pewności Siebie™ już dzisiaj zapraszam Cię do skorzystania z mojego najnowszego programu: „10-21-40 Dniowe Wyzwanie – Wzmocnij Pewność Siebie w Biznesie i w Swoim Życiu w 10-21-40 Dni”

Właśnie jestem w trakcie jego tworzenia.  Planuję jego pierwsze wydanie  17 kwietnia tego roku (2018).

WZMOCNIJ PEWNOŚĆ SIEBIE W BIZNESIE I W SWOIM ŻYCIU w 10 DNIJeżeli jesteś wstępnie zainteresowana/zainteresowany tym programem, zapisz się proszę, poniżej. 

Jak tylko program będzie gotowy będziesz jedną z pierwszych osób, które się o tym dowiedzą:  http://odblokujswojebogactwo.pl/wps-zapis-wstepny/